Czas na Show Warszawa | Sylwia i Olga Przybysz

Ostatnio pisałam Wam o koncercie Artura, dzisiaj przychodzę z relacją z wyjazdu do Warszawy na koncert Sylwii. Cały ten pomysł był bardzo spontaniczny- Marysia napisała do mnie, czy nie chciałabym z nią pojechać, a z racji, że na koncercie Sylwii dawno nie byłam a do tego to okazja spotkać się z długo niewidzianymi znajomymi, od razu się zgodziłam.
 Do stolicy zajechałyśmy szybko, więc miałyśmy czas na kawę i do tego spotkanie z moją ibf. Marysia cały wyjazd chodziła o kulach (co za poświęcenie, prawda?), dlatego w miarę szybko wybrałyśmy się już pod klub, po drodze spotykając Nikodema Rozbickiego (co dodatkowo podbudowało nasz humor, cieszę się, że odważyłyśmy się ostatecznie podejść do niego na chwilkę!).
 Na koncercie bawiłam się świetnie (znowu mogę tylko dodać, jak dumna jestem z Sylwii, że tak szybko się rozwija, a do tego mogłam znowu usłyszeć i zobaczyć Olgę!), w środku spotkałam mnóstwo znajomych (nie miałam pojęcia, że tam będą- właśnie za to kocham takie spontaniczne koncerty, zawsze się kogoś spotka!), do tego na chwilkę przyjechała Julcia, więc nie żałuję żadnej chwili tam spędzonej!

Zobaczcie relację z Warszawy i koncertu! Lubicie takie spontaniczne wyjazdy? Jakie macie plany na kolejne dni wakacji?

16 komentarzy:

  1. Chociaż jakoś nie przepadam za Sylwią, to przyznam, że czasem jej piosenki są okej ;)
    Spontaniczne wyjazdy są najlepsze, oby więcej takich miłych "wypadów" w twoim życiu ;p
    Pozdrawiam i Zapraszam na blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiał być bardzo udany wyjazd! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero co tu trafiłam, ale kocham design twojego bloga!
    A spontaniczne wypady są najlepsze, bo nie wiadomo co się może wydarzyć ;)

    blur / shiny-blur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło z jej strony, że się poświęciła. :) Ja Sylwii i Olgi kompletnie nie kojarzę, ale coś tam słyszałam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki. Uwielbiam spędzać czas w Warszawie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli wyjazd był udany :) Takie spontaniczne są najlepsze.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że nieźle spędzasz wakacje :) Lubię takie typowo życiowe posty ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great photos and such a great place to visit dear ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia :) udany wyjazd :D pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia :) udany wyjazd :D pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że udało Wam się świetnie spędzić czas i dobrze się bawić na koncercie ;)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że mogłaś uczestniczyć na koncercie Sylwii ^^ Może kiedyś też wybiorę się na jej koncert :D
    Bardzo fajne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za jej piosenkami, ale zdjęcia świetne! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja za Sylwią nie przepadam ;d ale super że koncert się udał!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)