update | jadę na Young Stars Festiwal

Witam się z Wami już prawie w ostatni tydzień wakacji (mi został jeszcze miesiąc, ale oficjalnie dla wielu osób czas wolny już się niestety kończy), mam nadzieję, że wszyscy jesteście zmotywowani i podekscytowani na nowy rok szkolny. Mam dla Was kilka zdjęć z ostatnich dni, pochwalę się, że pod koniec lipca zaczęłam pracę i pierwszą wypłatę przeznaczyłam na moje długo wymarzone buty i wyjazd do Warszawy- to właśnie ten update, o którym mowa w tytule tej notki- w sobotę rano wyruszam do stolicy, tradycyjnie na Young Stars Festiwal. 
Wyjeżdżam na trzy dni, aby spotkać się ze znajomymi i odwiedzić kolejne ciekawe miejsca, a przy okazji wybrać się na koncert Dawida, który, jak się okazało dopiero niedawno, ma koncert akurat w dzień, w którym będę w Warszawie, dlatego wyjazd ten zapowiada się podwójnie dobrze. Relacja na blogu się pojawi (oczywiście!), planuję osobne notki na temat koncertu, festiwalu i ciekawych miejsc, które odwiedzimy oraz oczywiście vlogi na moim kanale.
Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, zostawcie linki do swoich blogów w komentarzach, chętnie Was odwiedzę, buziaki i do zobaczenia w Warszawie!

13 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu! Jak zwykle uwielbiam Twoje zdjęcia :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbytnio nie jestem podekscytowana na nowy rok szkolny, ale jakoś to będzie xD
    Fajnie, że będziesz uczestniczyła na YSF ^^ Świetne buty sobie kupiłaś :)
    Bardzo fajne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało ci się z tym koncertem! 2w1 hahah
    Miłego wypadu!
    szyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio również byłam w Warszawie i trochę pozwiedzałam :D Ja nie cieszę się na rozpoczęcie roku szkolnego, no ale cóż.. teraz będzie klasa maturalna, więc zacznie się ciężka praca. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, jakie piękne buty! Zakochałam się *-*

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie życzę miłej drugiej części wakacji i udanej zabawy na festiwalu :)
    Gdzie pracowałaś, jeśli mogę spytać? :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam, ale życzę udanego wyjazdu!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu ale te drineczki z malinami super wyglądają *-* super zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    chaotycznewizje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej te buty są mega ładne! Udanego wyjazdu :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze masz trochę laby, ja też ;) Choć prężni staram się działać w innych dziedzinach. Miłej wizyty u znajomych!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę dodatkowego miesiąca wakacji :p Super, że udało Ci się przeznaczyć zarobione pieniądze na to co chciałaś, świetne zdjęcia :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)