Okrąg Tour Bydgoszcz Artur Sikorski

Miesiąc wakacji już za nami, a ja dopiero zabieram się za spełnianie obietnicy i postaram się nadrobić wszystkie wydarzenia z ostatnich miesięcy i wyskrobać parę ciekawych notek dla Was. Pierwsza leci relacja z koncertu Artura Sikorskiego w Bydgoszczy.
 Jeśli ktokolwiek jest tutaj dłużej lub śledzi mnie na Instagramie czy innych mediach społecznościowych, wie, że od dawna jestem aktywnym wspierakiem Young Stars. Mimo, że ktoś mógłby pomyśleć, że już z tego wyrosłam, ja nadal staram się śledzić poczynania artystów tej grupy i jeździć na jak najwięcej eventów mogę, dlatego jak tylko Artur ogłosił swój koncert w Bydgoszczy, ani sekundy nie wahałam się z zakupem biletu.
 W końcu, po paru miesiącach, spotkałam Artura, i mimo, że już zdążył o mnie zapomnieć, cieszę się, że mogłam pogratulować mu trasy i wszystkiego, co osiągnął do tej pory. Od zawsze miałam do niego sentyment i wspierałam go najmocniej z całej ekipy, dlatego duma mnie rozpiera, jak to na prawdziwą Arturonator przystało.  Dzień spędziłam jak zwykle świetnie, spotkałam się ze znajomymi, dzięki którym ten koncert stał się jeszcze piękniejszym wspomnieniem.
Lubicie jeździć na koncerty i spotykać internetowych znajomych? Jakiej muzyki słuchacie? Słyszeliście kiedyś o grupie Young Stars?

8 komentarzy:

  1. O jak fajnie że byłaś na koncercie! :) Oby wiecej takich eventów.

    Zapraszam na nowy post o koniach. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne zdjęcia, a koncertów nigdy za wiele! Szkoda tylko, że trochę kosztują hahah Życzę kolejnych udanych!

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kompletnie nie słucham tego "artysty" i jakoś szczególnie za nim nie przepadam, ale super że koncert się udał!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh lubię tu wracać. Przepięknie!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki. Bardzo lubię chodzić na koncerty. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanka co prawda Young Stars nie jestem, ale również do Artura mam pewien sentyment

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Your blog is so cool ! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on my blog and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę koncertu! Przyznam, że uwielbiam koncerty i jeżeli są blisko- pojawiam się na każdym bez względu kto występuje i jaką muzyką się specjalizuje. Wszystko dlatego, że koncerty same w sobie mają swój cudowny klimat. Muzyka na żywo to coś pięknego i szanuję pracę artysty-muzyka dlatego jak koncert to chętnie pójdę z tobą! :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)