MATTHEW ESPINOSA WARSAW 13//08//2017

Annyeong! W ostatnim poście opowiedziałam Wam trochę o K'Content Expo, czyli moim pierwszym dniu w Warszawie. Dzisiaj dowiecie się trochę o drugim wydarzeniu, które miało miejsce dzień później, czyli Meeting with Matthew Espinosa! Matta wspieram od dawna i jak tylko zobaczyłam "Poland" w spisie dat na jego trasę, nie zastanawiałam się ani minuty. Ostatecznie skończyłam z biletem na panel i do tego z wejściówką m&g- w co innego inwestować, jak nie w swoich idoli? To moje motto.
Od rana spotkałam się z Dominiką, spędziłyśmy trochę czasu w centrum, po czym ruszyłyśmy pod hotel Hilton, gdzie miało odbyć się całe spotkanie. Oczywiście spóźnione zajechałyśmy uberem na miejsce, na szczęście ostatecznie wszystko i tak się opóźniło, więc nie byłyśmy na straconej pozycji haha
Na panelu było przemiło, serio. Bałam się, że może być dziwnie niezręcznie z tym zadawaniem pytań i barierą z angielskim, ale ostatecznie wyszło super. Chłopcy dużo opowiadali, otwierali prezenty, śpiewaliśmy im nawet disco polo haha Po tym spotkaniu, ustawialiśmy się w kolejną kolejkę, tym razem już do m&g. 
Przez te kilka godzin czekania poznałam super przekochane osóbki. W końcu nadszedł moment wejścia na m&g (wpuszczali do osobnego pokoju po 10 osób). I co działo się potem, to aż trudno mi opisać, Byłam max zdenerwowana, ale przysięgam, że jak weszłam, zobaczyłam Matta, wszystko przeminęło. Te kilka minut tam, uśmiechy i rozmowy ze wszystkimi to jedne z najpiękniejszych chwil w moim życiu i nadal nie wierzę, że to wszystko stało się naprawdę.
Na każdym zdjęciu Matt jest uśmiechnięty, a to chyba najcudowniejsze co można wynieść z takiego spotkania. Mam piękny wzór na tatuaż od Matta, wspaniałe nowo poznane osoby i cenne wspomnienia, które zostaną ze mną na zawsze. Chyba lepiej tego dnia już nie mogłam sobie wyobrazić.




15 komentarzy:

  1. Super, że udało Ci się poznać idola i to z tak bliska. Zdjęcia z artystami, których się uwielbia to na pewno coś wspaniałego! :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to piękne że udało ci się spotkać swojego idola i jeszcze zrobić z nim zdjęcie :)
    Mam nadzieje że kiedyś też mi się to uda

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie! Ja też w tym roku odwiedziłam Warszawę :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, ze spotkałaś swojego idola ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku mega zazdroszę ! Urocze zdjęcia :) Też bym tak chciała

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo cieszące oko, gdy czyta się o tym, że spotkało się swojego idola, możesz go poznać, porozmawiać i zobaczyć jaki jest jak go widzisz, a nie oglądasz jego twórczość w internecie :)

    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że mamy możliwość spotykania ludzi, którzy są dla nas ważni, naszych idolów ;-)
    pozdrawiam, zajrzyj w wolnym czasie, zachęcam do komentowania i przekazywania swoich opinii; justynaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Można tylko pozazdrościć, że spotkałaś swojego idola i miałaś możliwość zrobienia sobie z nim zdjęcia :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie, że udało Ci się spotkać idola a przede wszystkim nie było problemu ze zrobieniem zdjęcia, przytuleniem czy pogadaniem :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello!
    I liked the post hehe :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    A hug

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję spotkania idola :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To musi być niesamowite uczucie spotkać swojego idola. Gratuluję Ci, że mogłaś spełnić marzenie. Po zdjęciach widać, że byłaś bardzo szczęśliwa. Życzę Ci, aby w Twoim życiu pojawiało się więcej takich chwil.

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, dopiero zaczynam.

    https://jsz-ostentacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)