Witam UK!

Heyo! Po tak długim czasie wracam  do Was z nową serią postów. Od dwóch tygodni mieszkam w Anglii, chyba w najpiękniejszej okolicy całego kraju (nie żartuje!) i zamierzam zostać tutaj jeszcze przez dłuższy czas, dlatego w wolnym czasie chcę podzielić się z wami tym, co tutaj najciekawsze i najpiękniejsze. Mam setki pomysłów na tematy do poruszenia na blogu, jak i na filmiki na yt, dlatego mam nadzieje, ze jeszcze trochę z was tutaj zostało i chętnie potowarzyszycie mi w mojej wakacyjnej przygodzie w UK!
Razem z moją znajomą z uczelni przyleciałyśmy do Bournemouth 2 tygodnie temu. Wynajmujemy pokój i szukamy pracy na wakacje, aktualnie poznając okolice i ciesząc się wakacjami i urokami pięknych plaż! Zostawiam Was ze zdjęciami z ostatnich dni i mam nadzieje, ze chętnie razem ze mną przeżyjecie tę przygodę :)

1 komentarz:

  1. aż nie mogę się doczekać postów o Anglii ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)