time is precious

Witam wytrwalców, którzy nadal poświęcają swój cenny czas na czytanie moich notek- i dziękuję. Na zdjęciach kolejna sklejka z ostatnich dni (tygodni?). Jest tutaj wszystko- spotkania z przyjaciółmi, wspomnienia z koncertu, wyjazdów. Time is precious, to słowa najlepiej opisujące tę sklejkę. Doceniajmy czas, wykorzystujmy go w stu procentach, cieszmy się każdą chwilą. Niech nasz kalendarz pęka od zaplanowanych spotkań i wyjazdów, a nasza głowa od masy cudownych wspomnień.
 Nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie jestem osobą, która zamiast kolejnej bluzki czy kosmetyków, woli kupić bilet na koncert czy pociąg. Nie lubię marnować czasu w domu, nie chcę. Żyjemy po to, by spełniać się jako ludzie. Żyjmy, realizując to, co sprawia nam największą radość i satysfakcję. Wykorzystujmy każdą minutę naszego życia. Kończmy dzień z uczuciem spełnienia, szczęścia i uśmiechem z myślą o czekających na nas kolejnych wyzwaniach i planach.
 Ostateczny wniosek? Napiszcie do znajomych, wyjdźcie z domu, wsiądźcie w pociąg, wyruszcie w podróż, walcząc z rutyną i nudą. Idźcie przez życie z szerokim uśmiechem i paczką przyjaciół, z którymi czujecie się po prostu dobrze. Polubcie życie, mamy tylko jedno do przeżycia.


15 komentarzy:

  1. Jejku uwielbiam twoje mixy, przecudowne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo zdrowe podejście do życia. Podoba mi się twój zapał do życia tu i teraz. Koncerty, czy bilety na pociąg to super sprawa. Obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam kolekcjonować wspomnienia! Są bezcenne :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe motto. A zdjęcia zachęcają do wyjścia z szarego domu... egh ale ja niestety muszę zdać z matmy...

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Toruń to piękne miasto, świetne zdjęcia :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ah! cudowne fotki, cudowne wspomnienia! spontaniczne decyzje zawsze niosa za soba swietne prezycia <3


    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/autumn-of-my-madness.html

    OdpowiedzUsuń
  7. masz dobre podejście do życia. Niestety ludzie często znajdują różne wymówki, żeby tylko się nie ruszać z domu, a przecież mamy jedno życie do przeżycia i należy korzystać z niego pełną parą, a nie siedzieć w domu przed telewizorem i tracić czas na głupoty

    https://atenagrygiel-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tak dawno mnie tutaj nie było, ale mixy zdjęć są dalej! nawet nie wiesz jak się cieszę z tego powodu :)

    Wracam na bloga, serdecznie zapraszam. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super podejście do życia! Sama wczoraj wraz z koleżankami udałam się pociągiem do Torunia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ¡Hello!
    Beautiful photos. Great post.
    I'm your new follower. Follow for follow?
    Aprovecha La Vida Cada Día
    ¡Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to wszystko zabrzmiało fajnie i motywująco! :D Ja też przeznaczam chyba największą część moich pieniędzy na podróże, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uważam dokładnie tak samo! i także wolę wydawać pieniądze na pociągi czy koncerty niż na kosmetyki czy ubrania :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)