inspirations: school time

Szkoła zbliża się wielkimi krokami i aby trochę umilić nam ten czas, przygotowałam dużo zdjęć i cytatów:) W sierpniu nie było takiej notki, więc postanowiłam post inspiracyjny połączyć z motywacją na nowy rok szkolny, bo myślę, że każdemu z nas to się przyda haha
Na koniec przygotowałam dla Was kilka propozycji na rozpoczęcie roku szkolnego jak i na zwykłe dni. Mam nadzieję, że Wasze myśli nie są aż tak przygnębiające i zaczniecie ten wrzesień z uśmiechem i masą pozytywnej energii po dwóch miesiącach odpoczynku!:)
mały edit na koniec: piątek przyjeżdża do mnie Wiki i w sobotę wyruszamy do Warszawy na trzy dni! A tam? Spotkanie z Patrykiem Pniewskim (całkowicie spontanicznie okazało się, że organizuje je akurat jak jesteśmy w Wawie!), sesje zdjęciowe, YOUNG STARS FESTIVAL (czyli nasz główny cel), spotkania z ibf, plany odwiedzenia pięknych miejsc i spotkania cudownych osób! Krócej mówiąc- idealne podsumowanie wakacji! Spodziewajcie się masy notek i vloga!:)

24 komentarze:

  1. Ja już nie chodzę do szkoły :) ale czasem tęskno mi do tych lat :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te stylizacje :) Fajne inspiracje :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak pastelowo.. super! ;))
    http://roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne inspiracje.
    Ta pierwsza stylizacja idealna. :)
    Miłego wyjazdu!

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, nie mogę się doczekać notki z Twojego wyjazdu do warszawy! Zapowiada ci się świetna zabawa :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, te biurka wyglądają mega, szkoda ze tak nie wygląda rzeczywistość :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne inspiracje:)
    co powiesz na wzajemną obs.?
    daj znać, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakończenie wakacji, baw sie dobrze!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe inspiracje :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com *Odpowiadam na każdą obserwację*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku jak ja nie chcę o tym myśleć :(( Ale inspiracje wspaniałe!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. świene inspiracje :D ja już chcę wrzesień :D

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam Twoje inspiracje!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ten pierwszy zestaw jest cudowny :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę mnie zmotywowały, chociaż w tym roku wyjątkowo nie czuję końca wakacji ale to dobrze :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje!
    Mega uwielbiam Twój styl tworzenia postów:) I te trzy stylizacje także świetne:D
    Miłego dnia!:*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne inspiracje! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe inspiracje :3

    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega post! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wśród tych inspiracji wypatrzyłam śliczne zeszyty, marzą mi się takie, haha
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inspiracje oraz motywacja, która jak napisałaś przyda się teraz każdemu :)
    Miłego wypadu do Wawy!
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje, nawet nie wiesz jak taki mix zachęca do używania wszelkich kolorowych mazaczków, cienkopisów i zakreślaczy podczas nauki!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)