aktualizacja // mix zdjęć z ostatnich dni

Annyeong! Od jakiegoś dobrego miesiąca tu nie zaglądałam, chyba trochę dlatego, że przez ten ostatni czas wakacji chciałam odpocząć od rutyny i obowiązków. Na szczęście (?) za tydzień zaczynam studia i wracam do codzienności (co za tym idzie- i na bloga). Na publikację nadal czeka post z Festivalu (soon!) i zbiorowy haul z Ali, dlatego po malutku będę to tutaj uzupełniała:) 

Wspominając o studiach- zostaję w swoim mieście na Uniwersytecie (kierunek filologia angielska), a za rok znowu próbuję swoich sił na mojej wymarzonej koreanistyce (nigdy się nie poddam haha). Ten rok traktuję jako takie "przedstudia"- chcę wykorzystać ten czas na poznawanie nowych osób, czynne działanie przy organizacjach studenckich itd. Jak za rok dostanę się na koreanistykę to nie będę rzucona na głęboką wodę, już jakieś pojęcie o studiach będę miała:)
Co do tego roku, czeka mnie dużo pracy- poprawianie matury, studia, do tego pełno planów wyjazdowych, poświęcenie sprawom blogowym i korepetycje- dużo tego, ale to dobrze- lubię jak kalendarz pęka mi w szwach od wypełnionych rubryk!:)
// nawet nie jestem zdziwiona, że połowa moich zdjęć z ostatnich dni to jedzenie hahah//
A co tam u Was? Opowiadajcie!

7 komentarzy:

  1. Ile tu jedzonkaa. Jak zwykle cudo mix!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zdjęciach widać, że masz ciekawe życie haha :D Super mix!
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Halooo czy ja właśnie widzę najlepsze skarpetki na całym świecie!!! 😍
    Mój blog💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Uwielbiam twoje włosy i... skarpetki ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!

    Follow you! Visit my blog and follow if you want!
    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)