Pomysły na prezenty dla całej rodzinki z DDOB x DaWanda

Czy Wy też tak bardzo uwielbiacie świąteczną atmosferę? To, co lubię najbardziej, to moment, w którym każdy otwiera swoje prezenty. I nie chodzi tu o wartość tych prezentów, a raczej o pamięć i gest. Uśmiech na twarzy każdego członka rodziny (i to wcale nie dlatego, że dostał, ale że mógł uszczęśliwić kogoś swoim podarkiem) sprawia, że aż ciepło robi się na serduchu.
DaWanda to świetna stronka, na której znajdziecie kumulację wszystkiego, co idealne na prezent. Mnóstwo kategorii i pomysłów- możecie wyszukać przedmioty, opierając się na tym, dla kogo je wybieracie, ile chcecie wydać, a nawet na tym, czym interesuje się dana osoba! Spędziłam tam ponad dwie godziny, wybierając idealne drobiazgi dla moich bliskich. Jesteście ciekawi, co znalazłam?


| strefa majsterkowicza | filiżanka |

| kubek | wieszak | notatnik |

| zeszyt | poduszka |


| poduszka | kubek | koszulki |
Podobają Wam się takie propozycje? Ja jestem zachwycona całym asortymentem i mogłabym wybierać tam prezenty w nieskończoność!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysł na prezenty :) Napewno wykorzystam :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne pomysły! Szczególnie te prezenty dla dziadków są takie kochane :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły i chyba muszę wpaść na tę stronę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)