South Korea on YouTube

Ostatnio mam ochotę większa wagę na blogu przywiązywać do mojego uwielbienia Koreą. W końcu to moje miejsce w sieci i dlaczego miałabym nie pokazywać tu rzeczy, które lubię? Przychodzę do Was dzisiaj z pierwszą notką o takiej tematyce. Podczas mojej choroby, 3/4 czasu przesiadywałam przed laptopem w poszukiwaniu filmików związanych właśnie z Koreą. Chciałam zobaczyć vlogi ludzi, którzy byli tam na wycieczkach lub ludzi, którzy tam mieszkają. Ku mojemu zaskoczeniu, filmików takich jest mnóstwo, wystarczyło tylko chwilkę poszperać, dlatego dzisiaj podzielę się z Wami moimi ulubionymi:) Enjoy!
Pierwszą vlogerką, którą znalazłam jest kimdao (a dokładniej jej drugi kanał- kimdaovlog ). Z tego, co zdążyłam odkryć, mieszka ona w Tokyo, jednak dużo filmików dotyczy jej wyjazdów do Korei- pokazuje w nich ulice Seulu, sklepy, ciekawe miejsca i opowiada o swoich doświadczeniach (po angielsku!).
Zaraz potem trafiłam na sunnysahye, która jest jej "jutjubową" koleżanką. Na kanale znajdziecie mnóstwo filmików, zaczynając od operacji plastycznych w Korei, po haule z koreańskimi kosmetykami , propozycje makijażowe i challenge. Nie zabraknie vlogów i filmików pokazujących ciekawe miejsca w Korei, Japonii i nie tylko!


Jedną z moich ulubionych jest zdecydowanie meejmuse, nad której filmikami spędziłam wczoraj prawie dwie godziny! Przesympatyczna i przesłodka dziewczyna, zajmująca się makijażem. Pokazuje dużo ze swojego codziennego życia i opowiada o nim!:)
Z jej kanału mogę polecić Wam przede wszystkim filmiki z playlisty STREETS OF SEOUL,
Oprócz tego, znalazłam dużo fajnych pojedynczych filmików. Specjalnie dla tej notki, stworzyłam playliste, do której na bieżąco dodaje właśnie takie filmy- tutaj
W każdej chwili możecie do niej zajrzeć i zobaczyć, co nowego wyszukałam! Nawet jeśli nie interesujecie się Azją tak bardzo jak ja, chyba fajnie czasami dowiedzieć się czegoś nowego, hmm?:) Buziaki!



3 komentarze:

  1. Bardzo lubię poznawać kulturę innych krajów :)
    Więc chętnie obejrze filmiki :) Masz bardzo ciekawe zainteresowanie, ja od pewnego czasu zaczęłam interesować się Mangą :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ludzie pokazują kawałek świata :) Sama uwielbiam oglądać vlogi z innych krajów i jestem zachwycona.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że w internecie możemy znaleźć wszystko ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)