KRAKÓW 2016 | school trip

Jakiś czas temu wróciłam z klasowej wycieczki do Krakowa i dzisiaj pokażę Wam małą fotorelację. Przyznam, że jestem lekko zawiedziona Krakowem jak i samym klimatem wyjazdu- pierwszym i głównym czynnikiem, który zadecydował o mojej nieprzychylnej opinii jest pogoda, która niestety nam nie dopisała- pierwszego dnia połowa wycieczki była chora i leżała z gorączką (w tym ja), bo cały czas padało- a każdy wie, jak nieprzyjemna jest deszczowa atmosfera podczas kilkugodzinnych wypraw po Rynku i zabytkach.
Inną sprawą są oczekiwania, które z mojej strony były za wysokie- pierwszy raz odwiedziłam Kraków i biorąc pod uwagę wszystkie opinie o tym mieście, mnie osobiście nie zachwycił, ale to też może ze względu na to, że widziałam go pod lekko innym kątem, niż bym tego chciała:)
 Klasowo również się nie zgraliśmy, moze dlatego, że to już trzecia klasa, a naszym jedynym porównaniem jest wycieczka do Warszawy (która swoją drogą jest naprawdę trudna do pobicia) w pierwszej, gdy dopiero się poznawaliśmy i każde wspólne spędzanie czasu było super. Zupełnie inaczej było teraz, gdy już mamy swoje grupki, wszyscy się znamy i nie jest dla nas super przeżyciem wspólne spędzanie czasu (typu wieczorne, nielegalne posiedzenia).
Była to nasza ostatnia wspólna wycieczka, na którą tak długo czekaliśmy i oczekując zbyt wiele, lekko się zawiedliśmy. Teraz, siedząc w domu i pisząc to, żałuję, że tak się stało i te pięć dni przeleciało tak szybko i nie zostało wykorzystane w 100%, ale mimo wszystko, cieszę się z tego czasu spędzonego wspólnie z klasą i jestem pewna, że będzie co wspominać:)
KRÓTKI FILMIK Z KRAKOWA | INSTAGRAM ASK

Na koniec mam do Was małą prośbę, bardzo proszę o kliknięcie w linki:
KLIK | KLIK
Z góry dziękuję każdemu, postaram się odwdzięczyć i na pewno zajrzeć na każdy blog, a do tego, jeśli ktoś z Was chce, jeśli podacie ceny tych rzeczy, wasz blog pojawi się w promowanej zakładce u mnie:) Buziaki!

1. Świetne zdjęcia :)
    Kraków jest pięknym miastem :)

2. Szkoda, że wam się nie udała pogoda. Kraków to jest najpiękniejsze miasto w jakim byłam i odwiedzam je dosyć często bo jest on oddalony tylko 1h drogi od mojej miejscowości. Jest w nim wiele historycznych i przepięknych miejsc i jak dla mnie jest to jedno z tych miast które po prostu ma duszę i żyję. Pozdrawiam :3 mój blog

3. Śliczne zdjęcia, kocham Kraków, niestety też zawsze zwiedzałam jak była brzydka pogoda, raz mi się udało trafić na słoneczko ♥

4. Dla mnie Kraków jest wspaniały. Uwielbiam to miasto ;). Ale rozumiem, że nie każdy musi zachwycać się tym samym. Fajne zdjęcia :) przewrotowiec.blogspot.com

5. Też byłam w Krakowie i mnie również nie zachwycił tak jak niektórych, ale nie powiem, że jest brzydki, bo spodobał mi się :).
    Nie zwiedziłam tyle co ty, bo byłam tylko na jeden dzień, ale widziałam Wawel, rynek, galerię i zoo :D.
    Śliczne zdjęcia! Ciesz się wycieczką i nie przejmuj minusami! Moja klasa też nie była nigdy zgrana..
    Mój blog 😘

6. Piękne zdjęcia :) Ja nie byłam jeszcze nigdy w Krakowie ;/
    Zaobserwowałam Twojego bloga.

Pozdrawiam ;*

xxveronica.blogspot.com

7. naprawdę pierwszy raz? Ile razy tam jestem i za każdym razem jak wracam jestem oczarowana! :) Ale np. pogoda rzeczywiście bardzo potrafi popsuć wrażenia.

Sara's City

8. Mnie Kraków też nie zachwycił niestety, ale myślę, że może jeszcze kiedyś się wybiorę aby zmienić o nim zdanie :D

9. Ahhh kocham Kraków! Miasto z duszą, chyba najpiękniejsze w Polsce! Pozdrawiam i zapraszam

slavicpowerbeauty.blogspot.com

10. Superowe zdjecia <3

11. Czyli w ktorej klasie jestes? Bo sie pogubilam:D

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)