Jestem już pełnoletnia?

Właśnie siedzę sobie nad morzem, mimo tego, że pogoda jest naprawdę średnia, to uwielbiam tutaj być. Mam małe (duże) zaległości w postach, więc teraz przynajmniej mam  czas na nadrobienie tego wszystkiego:) Swoje Osiemnaste urodziny miałam 30 lipca (pisałam Wam w czerwcu o wcześniejszej urodzinowej imprezie) i powiem Wam, że w ogóle nie jestem przygotowana na dorosłość. Nie czuję się (i nie wyglądam!) na tyle lat, ile mam; nie zamierzam zmieniać na razie niczego w moim życiu- nadal będę jeździć na koncerty, na których otaczają mnie dziewczyny młodsze o kilka lat, nadal będą podobać mi się młodsi koledzy i NADAL pozostanę tą zwariowaną i gadatliwą Martą. Mimo tego, że jestem pełnoletnia, to w moim życiu nic nie uległo zmianie.. i dobrze, bo to właśnie zmian bałam się najbardziej.
A ten urodzinowy tort jest tylko potwierdzeniem tego, że nie nadaję się na osiemnastolatkę haha Opowiadajcie jak mijają Wam wakacje!:)

15 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń!
    Ojej, cudowny tort!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkiego najlepszego! Też myślę, że 18-naste urodziny niczego nie zmieniają :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego :D Świetny tort hahah
    Na pewno był smaczny.
    Mi wakacje mijają całkiem sympatycznie,jak dotąd to chyba najlepsze ze wszystkich.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tort :D Mi marzy się cały wypełniony prawdziwymi różami *u*!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za rok będę miała co dopiero osiemnastkę, ale nadal pozostanę dzieckiem :)
    Genialny jest ten tort :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze! Świetny tort :D Ja swoją osiemnastkę mam za 8 miesięcy i nie jestem kompletnie gotowa na dorosłość. Niby nic takiego się nie dzieje, a jednak już odpowiadamy za swoje czyny :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji na moim blogu!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego!
    A ja już się tej 18 stki nie mogę doczeeeekać, został mi miesiąc. xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny tort!
    Nie musisz się zmieniać, 18-stka jest jak każdy zwykły wiek :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tort ;oo


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełniaj marzenia i dąż do swoich celów - tego ci życzę! :)


    byfitaleks KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorosłość przyjdzie z czasem, to nie jest ta cudowna logika że jak masz 17 lat i 364 dni to jesteś dzieckiem, a następnego dnia jesteś dorosła i musisz sobie radzić sama.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)