YOUNG STARS CAMP [ pierwszy dzień ]

NARESZCIE nadszedł ten dzień- wyjazd na obóz YOUNG STARS! W sobotę rano przyjechałam do Pauli do Gdańska, zrobiłyśmy zakupy na obóz, ogarnęłyśmy się, a w niedziele nad ranem razem z Wiktorią, we trzy wyruszyłyśmy DO OKUNINKI!
Na miejscu byłyśmy jako pierwsze, po czasie dojechały kolejne osoby a na końcu dwa autokary, które przywiozły wszystkie osóbki. Jak na razie mieliśmy czas na rozpakowanie, kilka gier integracyjnych i zapoznanie się. Jestem zaskoczona mega miłą atmosferą, panującą tutaj- wszyscy gadamy, tańczymy i śpiewamy razem! Idealnie! A do tego okolica jest serio piękna. Pod wieczor odwiedzili nas artyści- zostali na chwilkę, żeby się przywitać, pogadać chwilkę i pojechali do swojego ośrodka.
 TO DOPIERO POCZĄTEK A JUŻ JEST TAK WSPANIALE! Z każdym dniem będzie jeszcze bardziej idealnie :)

9 komentarzy:

  1. Jejku dlaczego ja nie pojechałam? XD Ej jedziesz na ferie?

    Proszę o poklikanie w linki pod najnowszym postem, z góry dziękuję♥
    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądam wszystkich snapy i widać, że się wspaniale bawicie! :)
    miłego obozu!!!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę Ci wyjazdu. Super mix!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam snapy i widać, że jest cudownie ♥ Miłego obozu :D

    Mój blog (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanego obozu :)
    Fajne zdjęcia :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciagle ogladam twojego snapa i ciesze sie ze tak dobrze sie bawisz! Ja nigdy nie bylam na obozie mega ze mnie sztywniara XD Ale strasznie sie ciesze ze macie taka fajna atmosfere nie moge doczekac kolejnych postow dotyczacych obozow! :*
    P.s. mam ciagle problemy z twoim blogiem wiekszosc zdjec mi sie nie wyswietla :/ Ale to pewnie wina mojego komputera czy cos XD Buziaki!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś cudownego ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku 😭 Jak ja chciałabym tam być 😭 Na pewno za rok pojade ! A mam pytanie. Bo raczej nie mam z kim tam jechać, czy szybko się zaprzyjaźniacie ? Boje się że nie dogadam się z nikim i nie będe miała z kim być w pokoju 😔
    Zapraszam do mnie :)

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)