Shut Up Flower Boy Band | kdrama

Od dawna zastanawiałam się, czy publikować tutaj rzeczy typu... właśnie. Postanowiłam opowiedzieć Wam dzisiaj o dramie, którą skończyłam oglądać niedawno. Ciekawiłam się, czy w ogóle zainteresuje Was taka seria postów, ale... przecież to mój blog, piszę tutaj o tym, co lubię i czym się pasjonuję, dlatego, czemu by nie pisać też o dramach? Dodam jeszcze-dramy-koreańskie seriale, które od kilku lat zajmują cały mój czas wolny. Drama, którą przedstawię Wam dzisiaj to "Shut Up Flower Boy Band".
"Eye Candy jest 6-osobowym undergroundowym zespołem rockowym prowadzonym przez Byung Hee. Kiedy grupa przenosi się do prestiżowego Liceum, natrafia tam na swojego rywala, Strawberry Fields." Gdybym miała kierować się tylko tym opisem... zrezygnowałabym, a to byłby naprawdę ogromny błąd.
Oprócz zwykłej historii o niezależnym zespole rockowym i muzyce, która tworzą, to też opowieść o miłości, przyjaźni, pasji, niezależności. Opowieść o sławie i karierze od wewnętrznej strony. Opowieść o trudnych wyborach i decyzjach, które zadecydują o dalszych losach bohaterów. Wszystko to poparte mądrymi wypowiedziami, motywującymi sentencjami i świetnym podkładem muzycznym. No dobra- aktorzy to nieźli przystojniacy, co dodatkowo wpływa na moją pozytywną opinię!
Tak więc- jeśli przez ferie  czasami dopadnie Was nuda, przypomnijcie sobie o tym, co tutaj zobaczyliście i znajdźcie czas na te 16 odcinków tak dobrej serii. Nawet, jeśli nie fascynuje Was kultura Korei Południowej, tak, jak mnie, to gwarantuję, że drama przypadnie Wam do gustu:)
Mega się cieszę, że mogłam pokazać na blogu kolejną cząstkę mnie i tego, co lubię. Spodziewajcie się różnych notek o kulturze Azji i rzeczach, które w niej uwielbiam:) Opowiadajcie mi, co tam u Was!

7 komentarzy:

  1. Przyznam się, że obejrzałam tą dramę tylko dla Lee Hyun Jae. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oglądałam tego typu rzeczy, ale szczerze Ci napisze, że mnie zachęciłaś :P
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię oglądać seriale z różną kulturą krajową!
    Bardzo będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz!
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam koleżankę która obsesyjnie jest zakochana w koreańskich serialach oraz muzyce :)!
    Natomiast sama nie wiem czy mi się podobają :)

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. ''...przecież to mój blog, piszę tutaj o tym, co lubię i czym się pasjonuję, dlatego, czemu by nie pisać też o dramach?'' - i fajnie! masz u mnie plusa za takie podejście :D
    zperspektywypatrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tego nie oglądałam, ale może się skuszę :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)