| Wigilia klasowa |

Siemka! Woooooooooolne! Nareszcie mam swoje wyczekiwane wolne. Dzisiaj wigilia klasowa bardzo miło spędzona, uwielbiam moją klasę i podkreślam to na każdym kroku. Lepiej trafić nie mogłam! Cała szkoła jest świetna, ludzie niesamowici, czego chcieć więcej?:) Mam dla Was kilka zdjęć z dzisiaj. A jak u Was? Prezenty popakowane? Kartki wysłane? Jutro porządki! Nie wierzę, że już tylko jeden dzień dzieli nas od Świąt. Czy tylko mi to wszystko tak szybko minęło? :o
A na koniec pragnę życzyć Wam przede wszystkim spokojnych, radosnych Świąt, spełnienia marzeń, blogowych sukcesów, zaufanych przyjaciół i szczerych czytelników. No i niezapomnianej zabawy sylwestrowej!

13 komentarzy:

  1. Mamy najlepszą klasę pod słońcem i gdyby nie TY to, by taka nie była miś <3

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dziewczyny :D Wigilia pewnie świetne spędzona .Życzę udanych świąt i sukcesów na blogu :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mieliśmy taką wigilię klasową, szkoda bo trochę nie wypaliła
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Tobie czas tak szybko zleciał, świetne zdjęcia! Podstawa mieć świetną klasę :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ja nie mogłam być na wigilii klasowej, a bardzo chciałam, dopadło mnie paskudne choróbsko :(

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dobrze się bawiliście. Wesołych Świąt! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak wigilia klasowa :) Trzeba z tego korzystać póki chodzi się do szkoły :) Zdjęcia super! Widać, że masz fajną klasę i otaczają Cię miłe osoby, z którymi się dobrze dogadujesz :) Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia, widzę, że bardzo dobrze się bawiliście. Wigilia klasowa to super sprawa :)
    Ja również życzę Ci pogodnych świąt, dużo uśmiechu i spełnienia marzeń!
    Zapraszam do mnie na świąteczny post kochana :*
    Wesołych Świąt ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki idealny blog,będę wpadać tu częśćiej :D
    .
    .
    Może obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu) ( Ja już obserwuje)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wigilie klasowe są super, gdy ma się zgraną klasę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)