lifestyle | konkurs

Siemka kochani! Chciałabym podziękować wszystkim, którzy pomogli mi w ostatnim poście. Na początek polecam pierwsze blogi dziewczyn:) Resztę polecę w następnej notce, aby nie wszystkich na raz- mam zapisane, kto podał ceny i każdego po kolei polecę:)

Wpadam do Was dzisiaj  z typowym postem lifestyl'owym. Mam dla Was mały mix zdjęć. Od środy siedzę w domu, bo uczę się na olimpiadę, którą piszę już w poniedziałek. Teraz wiem, że zgłoszenie się do niej to był ogromny błąd- kompletnie nie znam się na Afryce, a materiał do ogarnięcia jest tak ogromny, że po prostu nie dam rady tego ogarnąć. Jestem zła, bo zawalam przez to inne ważne rzeczy. Chciałabym mieć to już z głowy, naprawdę. Byle do poniedziałku!
Na zdjęciach powyżej możecie zobaczyć mnie bez okularów- przyszła do mnie ostatnio druga para soczewek z klenspop, tym razem z moją wadą, więc noszę je bez okularów. Recenzja i dokładny opis pokażę Wam niedługo:) Do tego wyczekujcie zdjęć w nowej koszuli i sesji:) Na koniec proszę o klikanie i podawanie cen (jeśli chcecie być poleceni w następnych notkach:)). Enjoy!

18 komentarzy:

  1. Tak patrzę na twoje zdjęcia z posta na post i w każdym tak samo przypominasz mi moją przyjaciółkę hah! ♥ Kilknęłam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Czy mieszkasz na stałe w Anglii?

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, powodzenia na olimpiadzie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny mix zdjęć :3 powodzenia tej olimpiadzie, haha, podziwiam cie :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Naprawdę dobrze ci bez okularów :D
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mixy zdjęć ;))
    są super.

    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na olimpiadzie - znam ten ból :D

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mega śliczna! Zdjęcia super, życzę powodzenia na olimpiadzie! 💖
    Btw kliknęłam 😊
    http://coraz-ciszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że masz soczewki dobrane do wady ;) też chciałabym się pozbyć okularów.,.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz w tych soczewkach. :D Powodzenia na olimpiadzie. :) No i oczywiście kliknęłam.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :) Oj, racja! Lepiej się nie pakować w żadne konkursy, w których nie mamy szans. Czas poświęcony nauce o Afryce, można by było wtedy inaczej zagospodarować :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny post! Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.

    http://nocolorparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mix :)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)