The Beat Beneath My Feet


Siemka! Dzisiaj pewnie większość z Was, tak jak ja, ma wolne. Ciesząc się tym czasem i spędzając go aktywnie przed telewizorem, szukająć czegoś bardziej ambitnego niż "Trudne Sprawy" natrafiłam na film pt. "Puls pod stopami". Tematyka mnie zainteresowała, muzycznie, więc stwierdziłam, że zostawię. Po dwóch godzinach jestem tak zachwycona, że aż postanowiłam Wam o tym napisać.
W skrócie: nastolatek marzy o karierze muzycznej, jego mama jest temu przeciwna, więc chłopak musi ukrywać swój talent. Do czasu, gdy do ich kamienicy wprowadza się 'zaginiona' gwiazda rocka. Mężczyzna pomaga chłopakowi w spełnieniu marzeń i grze na gitarze. Oczywiście są wątki poboczne, problemy, miłostki... ale ja nie na tym chcę się skupić.
To, co zafascynowało mnie w tym filmie to muzyka i właśnie dlatego piszę dzisiaj dla Was ten post. Cały soundtrack jest świetny, kawałki z klimatem i świetnym brzmieniem. Do tego głos chłopaka taki magiczny (ja wiem, nie umiem dobierać przymiotników haha). Po prostu chcę Was zachęcić do obejrzenia filmu, jeśli tak jak ja macie dzisiaj totalny dzień lenia!:)
Oglądaliście już? A może spróbujecie dzisiaj?
 
| instagram | ask |
 

25 komentarzy:

  1. hmm może obejrzę, zachęciłaś mnie:)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam i szczerze mówiąc słyszałam już (i też sama widziałam) filmy o podobnym właśnie wątku, który za bardzo mnie nie przyciąga. Czasem jednak oglądam coś dla np. grafiki jeśli chodzi o filmy animowane lub nastroju czy muzyki. Może kiedyś się skuszę. ;p

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie przyciągnęła do niego muzyka:)

      Usuń
  3. Na pewno obejrzę, bo dzisiaj również zrobiłam sobie dzień lenia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam filmy z dobrym soundtrackiem. Dla mnie to muzyka w filmie gra naprawdę dużą rolę! <3 "Władca pierścieni", czy inne kultowe serie nie byłyby takie same bez wszystkich magicznych kawałków! Zainteresowałaś mnie tym filmem, muszę obejrzeć. *-*
    Obserwujemy?
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może obejrzę, bo nie widziałam :D Aa ja już sama nie wiem co oglądać :D
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam nigdy tego filmu, ale jeśli tylko znajdę czas to się za niego wezmę. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie miałam dziś wolnego i musiałam iść do szkoły :(
    Ale zachęciłaś mnie do oglądnięcia tego filmu, więc chyba się skuszę :3
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam, ale film wydaje się być bardzo ciekawy - na pewno muszę obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moze kiedys obejrze :) ja wczoraj caly dzien w pracy spedzilam wiec nie mialam czasu na lenia :(/K

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba obejrzę bo zapowiada się ciekawie :)
    http://belikeaprincesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie, zachęciłaś mnie :D
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny opis, obejrzę w weekend, jak znajdę czas :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zaciekawiłaś! Chyba obejrzę sobie :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow przypadkowo znalazłam się na twoim blogu i jestem pod wrażeniem !
    strasznie mi sie tu spodobalo , super wygląd , świetne zdjecia i ciekawie napisane :)
    obserwujemy? ja już :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, lecz już wiem, co będę robić w ten weekend :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę go obejrzeć :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet o nim nie slyszalam ! Ale chyba sie skusze :)
    Www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachęciłaś mnie do oglądnięcia :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to wiele dla mnie znaczy!

Odpowiadam na wszystkie pytania, odwdzięczam się, jeśli podasz adres swojego bloga to odwiedzę, skomentuję, a jeśli mi się spodoba, to zaobserwuję! :)